421 Olausson rapporterar

Två dagar har gått och jag har åkt mental rollercoaster i 48 timmar. Det absolut svåraste är den mentala biten. Att hela tiden känna att man är sämst i gruppen vilket gör att ens självförtroende är i botten.
Knappast så att man presterar bättre i såna lägen.
 
Måndagen bestod av 8 timmars köande för att hämta ut sina kläder. Under hela dagen hade vi sammanlagt 25 minuters rast. Under den tiden skulle vi trycka i oss 4 måltider samt alla toapauser var inkluderade. Jag pendlade hela dagen mellan; jag ska fan bita ihop och klara det här, eller; skjut mig, jag är en klen tjej, jag ger upp!
Ringde hem till Henke är grät i 45 minuter och det kändes verkligen mycket bättre efteråt. Han vet exakt vad jag går igenom och förstår precis hur jag känner. Älskling, om du läser det här, tack för att du tog mig igenom första natten utan att go nuts!

Kommer inte bli några bilder här eftersom man absolut under inga omständigheter får ta kort. Så, alla fotobloggssuckers kan byta forum.

Idag har vi haft BRAK, det enda roliga so far. Att ligga med bar överkropp, svettig som fan, i en 40 meter lång korridor tillsammans med 53 testosteronstinna män (och en gotlandstjej) och göra armhävningar är sjukt peppande. Där låg jag i min inre armyfilm och skrek och pushade som fan. Att jag dessutom lätt kunde hänga med i alla moment kan nog ha bidragit till att jag tyckte det var kul.

Typ hälften av gångerna vi ruschat till matsalen har vi gjort det i strumpor. Har århundradets träningsvärk i låren efter alla ruscher. Var ute och sprang en sighseeingrunda runt hela Livgardesområdet idag i typ 30 graders värme.

Jag lipar ganska ofta här, minsta lilla grej och jag har tårar i ögonen direkt.

Världens bästa grej är min nya adress, köpmansgatan 10, gbg! Sug på den! Är så fruktansvärt nykärslycklig så det finns inte. Första jag ska göra på permissionen är att montera möbler, renovera badrum, åka hem och hämta mina kläder och göra sånt som folk i allmänhet gör när dom är på rosa moln. Love you honey!

Johanna, jag har inte hunnit prata i närheten av så mycket jag skulle vilja gjort med dig innan du åker. Du vet att jag tänker på dig. Hör av dig när du är hemma!

Emelie, this one is for you! Så kan vi kommunicera mellan bloggarna. Kan inte du ge henne all info? Och hälsa La Familia från mig.

Micke P, min ambition med det här är att kunna springa lika fort som dig i framtiden. Nu när jag är göteborgare så är det no excuses för att vi inte skulle hinna ses/gymma/fika/whatever.

Nu ska jag putsa kängor, over and out!

Kommentarer
Postat av: Erica

Darling, saknar dig så sjukt mycket! Vet att du kommer klara det, för du är så sjukt ball och dessutom min förebild! Puss och kram, älskar dig hjärtat! (L)

2009-08-05 @ 00:11:41
Postat av: M

Hej!

J'adore din blogg, den hamnar på min bloggkoll omgående! Förstår att det är jävligt jobbigt nu i början, men hang in there! Du har fan kämpat för det här i åtminstone 1½ år och jag vet att du got what it takes - man ska inte jämföra sig med andra, som min arbetskamrat sa till mig. :)



Hör av dig omgående när du är back in GBG. Jag jobbar ju nästan vid ditt nya hem numera! Och jag är alltid på att gå och gymma vid brist på tid!



Många kramar! :)

-- M

2009-08-05 @ 20:47:14
URL: http://www.escapism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0