Dan före dan!

Det är idag det. Jag ser ljuset i tunneln!! 10.10 måndag morgon sitter jag på ett underbart X2000 på väg härifrån. Ska fan fira i bistron med minst en lussebulle!

Skulle beställa från Forever21 igår, tills jag upptäckte att det inte var gratis frakt om man bodde utanför USA. Jag skulle alltså beställa grejer för 41 dollar och betala 39.95 dollar i frakt. Dra mig baklänges... Inte en chans.

Käkade Ris á la Malta 3 ggr igår, det var nice. I övrigt hände ingenting. Fick massage av Eriksson, min pensionärsrygg knakade typ 7 ggr, så gött! Känns mycket bättre idag :) Varje gång man går in i logementet blir man dock tårögd pga alla tigerbalsam-molekyler som florerar i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0