Första dygnet i frihet

Var uppe i Stenungsund igår, halsade glögg, slog in julklappar och käkade After Eight. Rundade av kvällen med att sitta klistrad framför "Jul med Ernst", helt fantastiskt program alltså. Den mannen. Besvikelse dock att han bar strumpor genom HELA programmet.

Var i Gesebol i morse och hälsade på familjen och katten. Erica var fortfarande längre än mig, vi kollade på Nalle Puhs jul på VHS och käkade brieost. Självklart nermullade i den bruna filten i soffan!

Är ensam hemma nu, försöker sysselsätta mig. Har ätit upp allt snask i lägenheten, kollat på tv, druckit glögg samt läst alla bloggar.

Shit, jag har så torra händer. Måste verkligen ta tag i problemet snart...


Kommentarer
Postat av: Mikael

Åh jag önskar att jag också kunde få lite ledigt. Men snart, snart. Sitter på jobbet och har fyra timmar kvar av den här dagen, på julafton är jag ledig (HALELUJA!), sen jobbar jag i två dagar á 8 timmar och SEN. SEN! Då åker vi till fjällen i en hel vecka och jag är i mer än extas! Hoppas vi ses i mellandagarna innan jag drar bara :)

2009-12-23 @ 09:09:04
URL: http://www.escapism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0