Första luckan öppnad:)

Tänkte göra en god gärning och lämna blod igår så jag gick dit, fyllde i den där lappen, hängde upp jackan på en krok och satte mig i väntrummet. Då kommer den snälla tanten svassandes efter mig och ropar förtvivlat; Anna! Aaanna! Visade sig att det var fyra dagar kvar tills jag fick lämna igen enligt regelboken. Anyway, dom tyckte synd om mig som hade gjort mig sånt besvär så jag fick en hel påse med godis.

Köpte massa julklappar igår, sen kom Emelie hit och hjälpte mig med glöggdrickande, pepparkaksätande samt paketinslagning.

Ikväll bär det av mot Sthlm. Känns knappt som man hinner komma innanför dörren innan man måste åka. På söndag kommer jag hem igen, gött e de!

Ska ut och springa en sväng med Mikael nu, det ska bli exciting att se hur det går.

Glöm inte att öppna julkalendern idag folket, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0