Helgreview

Julfesten i fredags var jättelyckad! Sjukt gott med julmat.

För att kunna ta mig till jobbet i lördags fick jag låna pappas bil. Hade bara mynt till 03.00 till parkeringsavgiften. Min bonniga inställning till livet sa till mig att parkeringsvakter inte jobbar 03.00 på helger så jag gjorde en chansning. När jag stapplar mot bilen morgonen efter ser jag inte bara att rutorna totalt frusit igen, men också att det sitter en fet böteslapp på rutan. Bra start på dagen! Note to self; parkeringsvakter jobbar dygnet runt i storstan!

På lördagkväll begav vi oss till Liseberg. Jag frös som vanligt. Vi körde femkamp, jag och Miriam kom sist, ganska oväntat enligt mig. I alla fall, vi åt våfflor och hade supermysigt:)

Söndagen bestod av lite julklappsshopping och mycket mys. Och en lagom dos tomtelatte (som för övrigt börjar ruinera mig vid det här laget). Satt hela eftermiddagen och drack glögg och slog in julklappar, allt ackompanjerat av tre tända adventsljus, så fint!

6 dagar kvar till jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0