Hemligt uppdrag

Har varit ute på classified mission både igår och idag. Sjukt kul att äntligen få göra skarptjänst och agera på riktigt istället för att bara köra rollspel. Allt är som sagt hemligt, men vi hade kul!

Imorgon ska vi typ kolla på hästtävlingar hela dan, sen på lördag blir det skjuta, skjuta, skjuta:) Söndag åker jag hem igen för JULLOV en hel vecka!! Det göttigaste av allt är att jag har köpt alla julklappar. Det enda som ska göras i veckan är att jag och min kärlek ska ta en sväng förbi IKEA, äta korv och köpa julpåslakan. Sen ska ju granen självklart integreras i lägenheten innan lucia. Sen kommer familjerna på fredagens glöggparty, sånt vi gillar:)

Jag har suttit och lysnnat på gamla Rammsteinlåtar hela kvällen, man blir på så bra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0