Jobbar på evighetsjulklappen..

SJ har blivit mitt andra hem nuförtiden. Är på väg från Växjö hem till Gbg. Har kittat upp mig med musik, kaffe, läsk, choklad, mjukis samt Johnny Cash-boken.

Var hos kusinerna igår och åt sinnessjukt god mat, ugnsbakad lax med nån coctailtomathistoria och skageninspirerad sås. Var dock inte så social med tanke på min mystiska julklapp jag fått av Henke. Blev klar med DaVincikoden vid 03.00 inatt. Nu sitter jag som på nålar och väntar på att få nästa ledtråd för att komma vidare i spelet.

Ikväll är det kusinträff med familjen Wirsin, ska bli kul att träffa alla barn igen. Någon gång under natten måste det även packas eftersom vi åker till Sälen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0