Kallt ända in i benmärgen!

Idag har det varit -20 hela dan! Helt sinnessjukt kallt. Vi har druckit varm choklad inte mindre än 3 ggr.

Kändes mot alla odds roligt att åka idag. Jag ägde på skidskolan igen:) Försökte följa lite tips och tricks som Henke gav mig, jag trillade alla gånger. Gav upp och körde mitt eget race, vilket visade sig vara det bästa at the end of the day.

Har vart och ätit pasta med parmesan, pinjenötter, salami, persilja och vitlök. Me like! Henke tog kantarellrisotto med tryffel och parmesan, inte alls lika göttigt som min mat.

Imorgon glider vi hemåt gbg igen, är väldigt mör i kroppen redan. Men en dag till kan man alltid hang in there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0