London

Fick vårat spikade schema fram till muck igår. Jag har ledig hela (ja, du läste rätt!) vecka 12, 15 samt 17 och lite diverse helger. Detta möjliggör ytterligare en skidresa till Henriks glädje, samt en Londonresa för att kolla på Queenmusikalen. Har suttit inne på Ryanair halva natten och kollat in lite bra dealar.

Högvakten prickade dom in på Emelies födelsedag, jädrigt lyckat. Då är det obligatoriskt för hela släkten att komma och kolla, ta bilder och peta på mig!

Idag är de julavslutning här. Alla andra svassar runt med civilväskor, efter julbordet får nämligen övriga permission, medans vi vaktfolk får sitta över helgen. Jag kan inte nog poängtera hur lycklig jag är över att bli avbytt på måndag. Jag hade dött inombords om jag hade behövt sitta i den här opersonliga, oromantiska, oglittriga kuren på julafton... TACK juloraklet för att vi inte förlorade lottningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0