Sälen....

....i dubbel bemärkelse. Ligger i sängen, dricker cola och jäser efter ett vilt besök på pizzerian på hotellet. Jag och kärleken är i Sälen och åker skidor. Eller ja, han åker skidor. Det jag gör har vi inte hittat något kitschigt ord för än.

Var på min första skidlektion idag, jag var bäst, helt outstanding om jag får säga det själv:)

När vi satt och käkade pizza försvann strömmen. Hela området, alla backar och hotell var helt kolsvarta.  Restaurangen var fylld med levande ljus och vi satt och drack öl så vi stannade kvar och tänkte att det löser sig säkert. Istället gick brandlarmet efter typ 10 min och alla var tvungna att springa ut.. Dramatik!

Annars har dagen varit sådär overkillromantisk i princip hela tiden. Lite snöbollskrig, rosiga kinder, varm oboy, hålla handen i liften, ja, ni fattar.. Precis sånt jag älskar! 

Längtar redan till morgondagens frukostbuffé, i morse hade dom massa levande ljus och stämningsfull musik. Lite nybakade frallor på det och Anna var redo att hiva sig upp på skidorna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0