Tillfälligt avbrott

Ursäkta min lysande frånvaro här på senaste. Ledighet innebär fullspäckat schema som vanligt. Juloraklet har tagit in julgran, köpt nya röda påslakan, gjort apelsiner med nejlikor, druckit upp typ 2 glöggflaskor, överdoserat tomtelatte från Espresso House, varit på ansiktsbehandling, jobbat samt besök Ikea och bränt upp 800 spänn på julkrafs =D

Idag kommer mamma in och hälsar på. Julklappsinköp står på dagens program, tänkte försöka få in en tomtelatte på ett litet hörn med..

Var hemma hos Johanna i hennes nya lgh igår. Somnade på spårvagnen på vägen dit. Inte safe med tanke på att den går vidare till Bergsjön, wihoo att hamna där liksom. När jag väl anlänt till lägenheten drack vi glögg sen somnade jag i hennes säng, jäkla bra sällskap när vi inte setts på över en månad.

Har sett två avsnitt av årets julkalender, känns lite mellanmjölk.

Imorgon är det julfest här, jag + syskon ska baka och laga mat halva dan:) Ska bli SÅ kul!

Nu bär det av mot tvättstugan, sånt vi normala Svenssons gör <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0