Jag är SÅ fierce

Hade högvaktsexercis hela förmiddagen idag med Fänrik. Det märks verkligen att han älskar det här, när allt är preussiskt rakt och kant i kant, symmetriskt osv. Anyway, första timman bytte vi riktkarl (killen längst fram som håller takten när man marscherar) säkert åtta gånger för alla sög. Andra timman hade vi en riktkarl. Jag. HEH, man kan väl säga att jag utklassade övriga på plutonen ganska så grovt för en gångs skull. Så jäkla skönt att få beröm.

Sen hade vi juridik på eftermiddagen som vanligt. Riktigt svåra case idag, har dessutom suttit och gjort läxa nu hela kvällen. Har vart en sväng på prisextra med Sörell och införskaffat julmust, ligger och mullar med den nu. Ser ut som jag är gravid, sjukt mycket kolsyra i dom här grejerna alltså.

Har även kommit en prao till plutonen idag. Han är 20 och ska var här tre veckor. Killen vet inte vad han gett sig in på alltså...

Idag blev det även bekräftat att jag de facto ÄR ledig hela vecka 50. Sinnessjukt skönt. Ska jobba röven av mig då så jag kan vara ledig på jul med gott samvete.


Kommentarer
Postat av: J o s e f i n e - mammtankar

Se där ja, du hade ju också en blogg :)



Ja hon är superdupermegajättesöt :D Din mamma lär vara lyrisk i slutet på veckan :p



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0