Mellanmjölksdag

Känner mig lite halvlåg idag. Har fått svininfluensavaccin så armen gör sketont. Har dessutom regnat och vi har vart ute i skogen och krälat runt i lerpölar. Som grädden på moset pratade jag just med Henke och han informerade mig om att resultatet från högskoleprovet hade kommit på posten idag. Ingen rolig läsning. Var ett poäng ifrån 1,4, vilket jag enligt mina egna beräkningar borde nailat. Känns inte alls kul.

Imorgon är det MPceremoni vilket innebär att jag får ny titel; militärpolis. Dessutom stiger jag upp från bottenskrapet och är inte längre längst ner i ekosystemet här inne på Livgardet, får ny gradbeteckning och blir vice-korpral. Äntligen kan man få bossa lite.

Har börjat läsa lite fysik på kvällarna, folk har med all rätt stämplat mig som übertönten på logementet. Det bjuder jag på!

Erica, jag tänker på dig snutten.

Kommentarer
Postat av: M

Men vad sjutton Anna, det var första gången du gjorde HP, 1,3 är sjukt bra! Jag fick 1,1 första gången - ha det som referensram :)

2009-11-19 @ 17:40:37
URL: http://www.escapism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0