Proteinfest!

Eftersom vi fick tillåtelse att köra till Coop igårkväll så köpte nattlaget med Keso till mig. Världens bästa fredagsmys, jag blev tårögd!

Jag & Eriksson var på gymmet och körde intervaller + ben igår, jag har Johnny-noodlelegs idag. Sånt vi gillar:)

Dagen idag kommer bli lång ch seg, har fyra timmar i vakten, resten "jourtid" som man är ledig men måste spendera inom byggnadens väggar. Tänkte börja packa inför morgondagen.

Igår fick vi visitera alla Livkomps väskor innan dom skulle hem på sin sista permis innan muck. Vissa hade knölat ner försvarsmaktens vidriga gröna kalsonger med noll passform och tänkte sno med dessa hem. Om man nu ska ta risken att bli påkommen med att stjäla något, VARFÖR väljer man ett par kalsonger och inte typ lite ammunition? Lite coolare att visa upp för barnbarnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0