Sunday, bloody sunday...

Helgen har vart grym som vanligt. Fick candle-light-tacos i fredags=)

Lördagen spenderade vi ute på stan och köpte lite presenter och provade ut skidhjälm till mig. Hittade en grymt snygg i pärlemovitt med pälsfluff vid öronen.

Runt 15 åkte vi hem till Stenungsund och firade Henkes mamma&pappa, käkade go mat och hängde med familjen. Sen åkte vi hem och hade eget mys och kollade Bond.

Idag har vi vart i Gesebol och ätit tårta. Tog en promenad och sen åkte Henke till Frankrike. Jag var kvar en stund till, drack te och julpysslade med syrrorna, så sjukt mysigt! Min farbror+fru kom bort och hälsade på, jag blev typ tårögd. Har inte träffat dom typ sen inryck, innan sågs vi i stort sett varje dag.

Har nästan kommit på vad jag ska anordna til min andra hälft i julklapp och det känns bra!



Dagens låt: Itchy Daze - Monster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0