Vaktdygn no.2

Spännande dag i vakten idag so far! Vi hissade flaggan 4 minuter för sent vilket är dödssynd i dessa trakter.

När jag sedan stod utepost så kom någon form av pansarvagn och skulle köra ut ur området och skrapade i hela sidan på grinden så det lossnade massa grejer från sidan av deras bil. Jag blev helt till mig och visste inte vad jag skulle göra, fast kul var det!

Sen fick jag och Ripe köra in en kapten till sjukhuset för han skulle operera sig, spexat att få förflytta sig inne i stan på tjänstetid.

Ikväll ska jag och Eriksson till gymmet och pumpa överkropp. Mina armar kommer inte få plats i Hulkentröjan på söndag när jag kommer hem, SÅ hårt ska vi köra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0