You´re the diamond that will last forever..

Sitter första dagen i vakten idag. hade uppställning som vanligt vid 06, sen frukost då jag och Lövet, min stridsparskamrat stod inpasseringsvakt i matsalen. Nu har vi lök fram till 10 då vi ska sitta i kuren i två timmar. Har insett att det kommer bli erhört mycket dötid när man är här. Har tjänst mellan 06-18 och då får man i princip inte lämna byggnaden = man kan inte gå och gymma:( Detta problem löser man lätt med en dator, en fysikbok samt en mobiltelefon i nödfall.

Bara en vecka kvar till ledigt nu. Har galet mycket hemlängtan just nu. Saknar att tvätta, att äta frukost ihop med min älskling, kolla posten, shoppa, hänga med familjen. Saknar ALLT!

Har kört ganska goa passet på gymmet i veckan. Äntligen kommit igång lite smått med löpningen igen, det känns fan i knäna men jag inbillar mig att bara jag tar det lugnt så är det nog ingen fara. Jag vill ju så gärna!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0