Århundradets surprise

Fick åka hem igår istället för på fredag. Har vetat om detta sen i måndags. För att överraska så sa jag inget till Hankypanky utan åkte hem i smyg igår. Han var och bowlade med jobbet och fick en smärre chock när han kom hem och upptäckte mig.

Har legat och pluggat högskoleprov nu sen halv åtta i morse. Ska strax ut och springa en sväng, sen blir det lunch/skvaller/livsuppdatering med Mikael nånstans i stan. Sen kommer syrran förbi en sväng, vi ska ligga i sängen, dricka glögg och äta pepparkakor och filosofera om livet. Ska bli supermys!

Var ute och sprang första gången igår på ca 2 månader. Kändes sådär i knät men jag tog det lugnt för att känna på läget och inte sabba något. Skön känsla i benen idag, mina vader är lika flexibla som en lyktstolpe.

Imorgon blir det jobb 11.45-21.15, kom gärna och hälsa på mig! Lördagen kommer ju som bekant spenderas framför ett högskoleprov med konstant kaninpuls. Antingen ska jag fira eller dränka mina sorger i Göteborgs nattliv timmarna efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0