Även när det känns jobbigt så går tiden...

Tre helvetiska dygn ligger framför mig. Det kommer utan tvekan bli de tre värsta dygnen att genomgå i hela mitt liv. Tre dygn utan mat, utan sömn. Enligt ryktet ska vi marscha 12 mil, ha någon form av simtest och dessutom är temat för våran helg "höga höjder". Det kallas baskerprov och tillsammans med mina teammates i Echo Delta så ska jag ta mig igenom det här.

Men, just in case, om jag skulle frysa ihjäl, trilla ner från ett stup eller allmänt bara dö av utmattning så är det här ett tributeinlägg till er jag älskar. För att ni finns. För att ni är som ni är.

Henrik, jag kommer tänka på dig every step of the way!

Emelie, Erica & Johanna, prio ett om jag kommer hem i funktionsdugligt skick är mysbyxor+te+soffa+massa snask+ tv all day long.

Pappa & mamma, saknar er. Slog mig att jag besökt Inger&Håkan fler gånger än er sen jag ryckte in. Det känns inte bra.

Micke P, vi MÅSTE hänga nästa vecka. Finns inga omständigheter som kan få dig att slippa en get-together. Måndagkväll är det du och jag som hörs av, right?

Så, som ni förstår, ingen mer blogg innan måndag kväll när jag förhoppningsvis sitter på ett varmt, bekvämt tåg på väg hem till underbara Göteborg, kärleken, maten och Svenssonlivet. Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Lycka till Anna, vet inte vad mer jag kan säga än att jag tro på dig och kom ihåg att du är min förebild och jag älskar dig!

2009-10-01 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0