Fältvecka nr 2

Veckan som gått har varit min bästa sen augusti. Har jobbat en del, men framförallt varit hemma i lägenheten och gjort helt vardagliga saker med min sambo. Som en överraskning hade han installerat det nya badrummet när jag kom hem i måndags, och shit va fint det blev:)
Var och hälsade på min familj i gesebol i fredags och hans familj i stenungsund i lördags.

Sitter som vanligt på tåget tillbaka till Sthlm inför kommande vecka. Då ska vi befinna oss ute i fält, kommer bli kallt, blött och göttigt. Fältvecka. Hurra.

Om fem dagar är det permission igen. Då kommer Henke upp och ska heja på mig som ska springa tjurruset. Får se om jag ens kommer till start, som det är nu kan jag inte ens stödja på vänsterfoten och pga det, en överansträngd högerfot. Men, anyway så blir det två lediga dagar ihop. Ska husera hos min faster och mina kusiner ute i Stuvsta, det blir mys. Ska visa upp mitt kap för släkten så att säga.

Har hängt med Johanna nu när jag var hemma. I love you söt! Fan att vi inte kan ses oftare, mina hjärnceller saknar utbyte med dina.

Sovdags sista timman på resan, sen väntar packning och resa ut till kungsängen. Är väl i säng runt ett om jag har tur:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0