La Familia - I miss you!

Har varit ute och stadsorienterat hela morgonen, äntligen fått i mig lite pancakes eftersom det är torsdag.

Har börjat med JP nu, det var väl sådär. Vi ska utföra praktiska case och spela teater och sådär. Ni som känner mig vet att jag HATAR att stå i centrum, att folk kollar på mig eller att, ännu värre, prata inför folk. Igårkväll så skulle min grupp låtsas vara ute på patrull, upptäcka en misshandel och avbryta den, gripa misstänkta och genomföra förhör. Allt detta samtidigt som kapten och alla 48 i plutonen stod och glodde på en. Inte kul.

Har kvällstjänst typ alla dagar denna veckan, är redan sjukt trött. I helgen ska vi skjuta massa igen, det blir la änna roligt!

Saknar min familj nått galet mycket idag alltså!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Testar låten just nu:) Är på discohumör. Winnerfräck kan gå och lägga sig.

2009-10-29 @ 22:09:59
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0