Partyparty!

Har vart en grym ledighet som vanligt. Igårkväll var vi massa folk hemma hos oss och lagade mat och drack drinkar, sen begav vi oss till Bliss. Godaste drinkarna ever, kommer aldrig vilja köpa drinkar nån annastans i framtiden. Dansade så jag blev svettig, bra betyg. Jag och Henke droppade hem runt två, dom andra kom vid halv fem och skulle efterfesta hos oss. Vi käkade fyllemat och låg fyra pers i våran säng och sov.

Inledde dagen med kladdkaka till frukost för att sedan fortsätta med ischai, pepparkakor, glögg och lussekatt. Där har vi dagens näringsintag so far. Är sjukt törstig!!!

Låg och planerade våran egna julafton idag, blir antagligen den 23. Har redan julklappsångest. Dels kommer jag inte hinna köpa några julklappar, och dels kommer jag inte ha råd att införskaffa dom heller. I mitt vanliga civila liv hade jag redan varit typ färdig med mina julklappsinköp vid det här laget...

Högkoleprovet gick iallafall hyfsat bra. Fick 1,4 enligt mina beräkningar. Kändes skitsvårt när jag väl satt och gjorde det. Är ändå stolt över mitt resultat, speciellt med tanke på att det var första gången jag skrev.

Tack memmis för att du körde mig hem efter jobbet i fredags, du är oersättlig honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0