Träningsvärk here we come!

Det florerar rykten om att min tropp har ledigt vecka 50. Jag är gråtfärdig av lycka inombords men vågar inte riktigt ta ut glädjen i förskott innan jag fått det bekräftat av någon form av befäl. Men den dagen, då jäklar!

Idag har vi haft vaktutbildning mest hela dagen. Gått igenom insatsvägar, brandutryckning och lite annat pill. Nu under kvällspasset har vi fyllt i ungefär 372 olika rapporter om förhör, beslag, kroppsvisitationer osv. Segt och svårt men nödvändigt.

Var på gymmet idag med Fahlström, vi skulle till sjukan men hon var inte där och dom andra hade fys under tiden så vi stack som sagt till gymmet. Slog nytt rekord på jägarvila, 5 minuter & 33 sekunder. Kunde knappt ta mig ifrån gymmet sen men shit va stolt jag är! Riktigt grym skulle man kunna säga.

Imorgon blir det första JP-passet. Spännande att se vad det är för något. Sen blir det även lite fortsättning med vaktutbildningen.

Nu är det godisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0