262 dagar kvar

I morse hade vi fystester, typ armhävningar, rygglyft, situps + en stridshinderbana som man skulle springa tre varv. Allt gick bra fram tills hinderbanan, mina knän ville inte springa dom sista två varven. Det känns inget vidare nu när det vankas basker runt hörnet. Har fått tid hos sjukgymnasten imorgon, får se vad han säger. Om jag inte riskerar att få men för livet så ska jag fan ta mig igenom helgen. Inte en chans att jag tänker hamna efter alla andra och gå på nått uppsamlingsheat med dom skadade om nån månad.

Världens godaste mat idag, potatismos och köttbullar. Potatismoset här är det godaste jag någonsin ätit, och för andra gången i min lumpenkarriär tog jag backning (påfyllning). 

Ska strax gå och vaccinera mig sen väntar mer juridik i eftermiddag, vi ska gå igenom trafiklagarna och lite sånt. Kvällstjänst ikväll med, lagom roligt. Skulle hellre suttit och pluggat på egen hand. Har fått ett häfte på typ 70 sidor fyllt med instuderingsfrågor som vi egentligen ska fylla i under våran lediga vecka nästa vecka. Jag satt flera timmar med det i helgen så jag är typ klar. Känns sjukt bra, speciellt med tanke på att jag har fått lite jobbtider nästa vecka:) Dessutom har jag ingen lust att sitta med det på kvällarna, då är det kvalitetstid med min kära sambo som gäller.

Jag har äntligen fått reda på vad min nya favoritlåt heter; Timo Räisänen - Creep. Lägg dig ner, blunda och bli blown away av känslan.

Kommentarer
Postat av: M

Åh Anna, det där är Radioheads dänga, den är fan asbra - och Timo gör den verkligen bra! Men lyssna på originalet en gång :P



Saknar dig som in i helvete, och jag har tänkt höra av mig i evigheter känns det som. Men mina dagar bara flyter samman och iväg - fattar knappt att det snart är oktober alla redan. Vi måste verkligen ses när du är på permis igen, jag har så mycket snackelisnack så du anar inte ;)



Xoxo!

M

2009-09-29 @ 19:10:49
URL: http://www.escapism.se/
Postat av: Managern

saknar dig som fan! Kollade igenom massa bilder från puerto de la cruz och tunisien innan. Ring så fort du är i feskegötet igen!



kramkramkramkram

2009-10-01 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0