Grattis lillsyrran till körkortet!

Emelie jag är så stolt över dig, visste att du skulle fixa det!

266 dagar kvar. Idag är det fredagsmys i Stuvsta. Är och hälsar på min faster med familj, har ätit tacos och kollat Idol. Precis det man ska göra en fredagkväll:)

Dagen idag har annars varit soft, hade juridik hela morgonen fram till lunch. Sen jag jag till sjukan med mina knän, efter det var det fredagsrutin och så fick vi HVO 13.00.
Alla andra bokade om sina tåg och åkte hem tidigare, jag såg min chans och satt ensam på logementet och pluggade juridik i tre timmar. Sen blev det dusch + käk sen drog jag ut på stan en sväng.

Med tanke på att vi fick lumpenlön idag tog jag mig friheten att shoppa litegrann, köpte en vit långärmad tröja med puffärm, den nya Elvisboken samt tre par jeans. Ett par gråa, ett par svarta och ett par mörka denim.

Helgens permission kommer alltså att tillbringas i Sthlm, första gången som jag inte åker hem till Götet. Henke ska springa Lidingölopet imorgon så jag ska vara support. Någon annan som jag också ska heja på är Morcillo som ska springa med en defekt vänsterarm som inte går att röra. Anyway, på kvällen blir det utgång i storstan, ska bli nice:)

Nu är det dags för glass, blåbärskaka och te. Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0