Ledig Lördag

Ligger i sängen och degar, mätt och glad. Har just varit på frukost och levlat upp mig på mitt stridsvärde.
Igår flyttade vi in till Lidingö, flytten tog hela dagen och vi fick höger vänster om 16.45. Hungriga som fasen begav vi oss mot matsalen som vErica, Erisade sig stänga exakt 16.45 så vi fick ingen mat.
På väg tillbaka till kasern mötte vi fänriken som sa åt oss att gå ut på stan, käka och ta med kvittot tillbaka till adjutanten så betalar dom:) Nice tänkte vi och drog till närmsta kebabställe. Fortsatte sedan till ölhak nummer ett, sedan ölhak nummer två, och efter det en mataffär för godisinköp.
Jag och 4 boys åkte hem och kollade på film, dom andra festade på hela natten.

Pga officersbrist är vi lediga hela dan idag. Tänkte åkt hem till Inger och Håkan och hängt där. Hade totalt glömt bort att det är släktträff denna helgen, så dom befinner sig just nu hemma i Gesebol. Så, I´m stuck på kasern en hel dag. Ska ut och göra stan med Fahlström sen, shoppa lite och så. Måste även utföra någon form av träning, kanske gym, kanske löpning, får se..

Kommer inte se familjen på ett bra tag och det gör ont. Har ledigt den 12:e men då hinner jag bara vara hemma i typ 12 timmar sen måste jag åka tillbaks hit. Nästa permis blir den 18-19, då måste jag försöka hänga lite i Gesebol känner jag. Om inte annat för att se hur Emelies inflyttning i mitt rum har gått. Tänker mycket på dig honey! Erica, saknar dina kramar, gött att du uppdaterar fejjan så jag har lite koll på dig iaf:)

Dagens låt tillägnad the love of my life, Henke: Shakira - The One

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Memmis

Jag är snart klar nu! Du anar inte vilket centimetertjockt lager med döda hudceller som låg i sänglådan! Jag är inne på översta lådan i byrån nu- den jävligaste! Jag slänger typ allt! Snart få du hälsa på mig! Jag verkar ha mycket mer kläder än du hade, jag måste använda både garderoben OCH delar av byrån. Jag fattar inte, jag tycker inte ens att jag har några kläder... Men tydligen. Det börjar snart kännas som "mitt" rum. Idag kanske jag byter ut "BODY"-tidningarna i tidningsstället till mina Cosmo och SOLO istället;) Hoppas du har det bra! Vi älskar och saknar dig massor här hemma, pussar och kramar.

2009-09-06 @ 11:35:46
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0