Smärta är vekhet som lämnar kroppen

Sista dagen på fordonsutbildningen idag, kändes sorgligt. Befälen som vi har haft har vart skitbra och utbildningen har vart lärorik och bra på alla sätt. Känns lite boring att behöva åka tillbaka in till stan och behöva träna strid med dom andra igen. Körde massa terrängkörning i förmiddags, i diken, genom småbäckar, över ängar och sånt.

Snart är det ju även dags för baskerprov, nästa helg rättare sagt. Det är det enda vi pratar om här nu, vad som kommer hända, hur jobbigt det kommer bli, vilka som kommer bryta pga skador osv. Tänk alltså, efter nästa måndag har jag inget kvar att frukta i livet. Allting kommer vara peanuts jämfört med vad vi ska gå igenom. Att föda barn kommer bli en walk in the park. Känns gött att snart ha det överstökat.

Nu ska jag duscha sen ska jag ut och käka med Sörell, kanske blir pizza?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kommer klara det! Det vet jag:) Sen när du kommer hem efter provet så kan jag eventuellt baka den där bröllopstårtan, även om ingen skall gifta sig! Puss på dig!

2009-09-23 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0