Teenage Dirtbag - Wheatus

Det blev ingen hinderbana utan istället en fredagsöverraskning i form av att springa fälttest. 2 km med kroppsskydd, stridsutrustning, hjälm, vapen och kängor. Under 11.30. Det gick skit rent ut sagt. Jag var stensist och skämdes när jag sprang förbi fänrik vid målet. Brydde mig inte ens om att fråga efter tiden, så mycket skämdes jag.

Anyway, nu sopar jag det under mattan, ökar min löpningsträningsdos, nailar högskoleprovet imorgon och känner mig exakt så kickassgrym som jag egentligen är!

Ikväll blir det flygande Jakob, om mitt lilla kräkmonster därhemma kan äta någonting vill säga. Oavsett vad så ska vi dricka avslagen Cola ihop och vara sådär kära som bara vi kan:) Även om den ena är lite magsjuk.

9 dagars frihet har just börjat, sug på den!! Jag firar med nostalgilåtar och en stor latte med kanel. Det är så jag jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0