En ledig dag. En underbar dag. En minnesvärd dag.

Igår fick jag äntligen krama om min bästisFahlström igen. Så himla skönt att ses även om det bara var hejhej. Vi har verkligen gått igenom mycket ihop. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi hinner hänga lite med varann..

Idag har vi verkligen bara chillat. Sov middag när vi kom hem från Gesebol sen drog vi ut och käkade och kollade på Day&Knight. Mycket bättre film än förväntat, att jag höll mig vaken hela filmen säger det mesta:)

Har fixat världens bästa playlist på iPoden idag så imorgon blir det ut i löpardojorna för att provköra den. Har haft samma låtar sen jag fick den i julklapp, var hyfsat trött på dom vid det här laget. Åttan på Skatås är för mig väldigt outforskad, kanske skulle vi bekanta oss lite imorgon?

Imorgon ska jag ha sovmorgon, äta göttefrukost med min älskling och sedan fixa lite pill. Pillet består av telefonsamtal, biblioteksrunda, växla pengar (till våran SEMESTERRESA SOM BÖRJAR PÅ ONSDAG!!!:D) och att hämta ner charterväskan från vinden och påbörja packningen. Måste även ner och shoppa det sista, typ alla krämer och shit. Apoteket i Nordstan kommer casha in imorgon...

Ryktet säger att Stenman håller på att dra ihop 4:e MP till Ålandskryssning i december, ingen kunde vara mer på än jag... Kulkulkul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0