Packar..

Efter mycket om och men är jag hemma i gbg igen. Var i Borås i morse och tränade med Memmis, kul hade vi och trött blev jag. Hade aldrig orkat utan min morgonkaffe:)

Nu är det verkligen inte alls långt kvar tills vi åker. Håller på och tvättar det sista som ska ner i väskan och sen drar jag till Gesebol för ett dygns rehab innan Las Playitas. Hinner förhoppningsvis med ett dopp, en svamprunda, en löprunda samt en sovmorgon och maaassa kaffe...

Det slog mig först igårkväll när vi satt och poackade att jag inte kommer få krama om min nallebjörn på 1½ vecka. Det suger. Men både han och jag kommer ha the time of our life medans vi är borta så jag antar att det bara är att gilla läget. Jag vill inget annat än att åka bort och det ska bli sjukt skönt!!! Hoppas du får det minst lika bra honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0