Allmänt pill!

Sitter och försöker administrera min hemlis. Det går inget bra:( Dessutom börjar det bli ont om tid. Får eventuellt hyra in experthjälp...

Har även suttit med ett annat projekt nu under natten och researchat litegrann. Hittat en hel del fina grejer som jag skickat vidare till berörda personer:) 

Åkte på århundradets bajsmacka innan. Karl (kungen) har namnsdag idag (igår) och då måste man byta alla vimplar på området (ca 80 st) till svenska flaggor. Det gjorde daglaget. När det sedan var dags att byta tillbaka till vimplar hade daglaget gått och lagt sig. Kvar återstod jag och Fahlström som fick jobba som galärslavar ute i kylan vid flaggstängerna. Nu är det klart, ute i hallen ligger däremot ett högt tvåsiffrigt antal med flaggor som måste vikas enligt konstens alla regler. Vilken TUR att jag inte sitter i kuren innan fyra, då har jag hela 1 timma och 26 minuter på mig att vika flaggor:) 

Innan dess ska jag sänka några pannkakor, gott ska det bli. Dock har dom ransonerat bort sylten. Grädde fick vi, hur tänkte ni där SFAB?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0