Classified

Jag är on a roll med hemlisen. Halva inne så att säga. Det här kan bara bli bra!

Snart dags för mig och Fahlström att bege oss ut i månskenet och patrullera området. Brukar ta dryga timmen, dagen till ära i -13 grader. "Friskt" som min gamla SOlärare skulle sagt. 

Vet inte hur många knäckebröd jag ätit hittills. Jag kan inte sluta. Dessutom är det de enda tillgängliga kilojoulen här inatt eftersom Rönnblad glömt att göra matbeställning. Ingen påfyllning i kylskåpet innan måndag då vi går av vårat skift. Morgondagen (natten) kommer bli tuff! Och ja, det enda jag reflekterar över härinne är mat. Det finns liksom inte så många andra problem att haka upp sig på... Eller så är det för att jag är ett matvrak?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0