Disaster!

Idag mår jag lite bättre, har ingen feber men ont i huvudet istället. Har inte druckit något kaffe än, kan vara det som är felet:)

Upptäckte i morse att jag glömt alla mina sportbhar hemma i tvättkorgen. Jättekul när jag ska gymma i veckan. Antingen får jag gå naken eller köpa nån trasa på Coop att ha på mig. Varför händer sånt här alltid mig? Tror jag har glömt minst en vital del varje gång jag åkt hit.

Sitter natt denna veckan, komemr bli mycket dötid. Helt perfekt eftersom jag just betalade anmälningsavgiften till högskoleprovet. Kaffe och plugg kommer stå på menyn 7 dagar framöver.

Efter att ha betalat allt som ska betalas denna månaden står jag återigen på ruinens brant. Det är verkligen jobbigt att aldrig ha pengar. Endast 145 dagar kvar i fattighet. Nu är det snart dags för lunch här. En kul sak är i alla fall att jag får hänga med Fahlström hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0