Dramatik

Vilken start på kvällen hörrni! Jag och Fahlström var ute och ronderade fältet när vi upptäckte en misstänkt bil. Vi körde dit och det visade sig vara befäl som plöjt ner ordentligt i diket med sin minibuss. Inte kul för dom, men desto roligare för oss som fick göra något riktigt för en gångs skull. Jag är grym på räddningsaktioner som involverar bogsering:)

När vi anlände tillbaka till kuren ringer ett annat befäl från 4.skv och meddelar att en vpl har brutit benet och behöver skjuts till sjukhuset. Sånt vi MP gör på nätterna.

För en liten stund sedan trillade sköningarna från min pluton in aspackade här genom grinden. Dom var hungriga och tömde kylen på Fanta. Hade tydligen vart på sportbaren i Kungsängen och hinkat öl:)

Nu är det back to buissness för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0