Druckit 0,7 liter kaffe hittills

Jag glömde tandborsten hemma, ingen trevlig känsla jag har på tänderna nu efter att inte ha borstat sen i söndags morse. Var på Coop innan och inhandlade en ny så det ska invigas när jag går av mitt pass vid 06.

Sitter natt denna veckan, har vartit ganska så lindrigt so far. Var ute och ronderade mellan 20-23.30, körde hela tiden och vägen var för jävlig. Ingen har ens gjort en antydan av att ploga där sen snön anlände för en månad sen. Jag och Eriksson låg halvt nere i diket och krälade flera ggr.

Nu är som sagt ledigheten gone, gone, gone. Avslutade göttigheten med att gå på barn/badkalas i söndags. Hela tjocka släkten Wirsin, massa barn och så jag. Lägg till en bubbelpool, glassbåtar, bastu och flytleksaker i mängder så får du lekmamman Anna med rosiga kinder och ett glatt humör!

Eftersom det är jullov för alla andra värnpliktiga nu så har mattanterna dragit in på en måltid per dag vilket innebär att vi får "frukost" 9.30 (idag kebabpanna) och middag 16.00. Dessutom har vi typ INGEN mat i kylen. Vi i nattlaget missar frukosten eftersom vi sover mellan 06-14. Älskar mig själv för att jag var så förutseende att jag tog med massa havregryn så jag kan göra gröt iallafall.

Åter till kuben. Min talang växer i takt med benhåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0