Dumma blogg.se!

Hade hysteriskt mycket att blogga om inatt och så gick det inte att logga in. Tack gud att det är fixat by now! Däremot så har jag tappat alla mina fina essäer som jag tänkte printa ut här. Får se om dom kommer tillbaks så
småningom. 

Idag gick det smooth på gymmet! Är grymt imponerad av mig själv faktiskt. Fahlström var med och peppade mig till tusen. Hittade ett par feta armar där jämte löpbandet så jag tog med dom hem till logementet. Fortfarande lite tvek på vart dom ska ta vägen. Kanske blir montering på mig inatt om vi får en lucka...

Fänrik och kapten var på gymmet idag när jag var där, BRA REKLAM OLAUSSON!! Ibland har jag grym tajming, en väldigt värdefull egenskap har det visat sig.

Med tanke på den uteblivna nattbloggningen så hade jag tid att lära mig hur äggkokaren här fungerar. Efter lite träning och en hel del halvmiserabel ägg-offer-ätning så hittade jag den perfekta inställningen. Sweet säger jag, inatt blir en bra natt i vakten.

Det ryktas även om att andra halvan av plutonen ska bada isvak imorgon. Vi i vakten ska ha samma utbildning nästa vecka som dom har nu. Detta skulle innebära att jag nästa fredag isf kommer ligger och plaska i Mälaren. IGEN. Räcker det inte med att vi fick bada på baskern liksom?
Anyway, om det innebär att vi slipper isvaksbada i Boden så kommer jag graciöst åla mig ner i den där vaken med ett leende på läpparna nästa vecka. Återkommer med mer info. Det kan ju vara ett hittepå.


Kommentarer
Postat av: M

Åh, undertecknad befann sig också på gymmet idag. Det visade sig att SATS i kompassen har ungefär samma maskiner som de hade på Onyx, så jag kände mig nästan hemma där. Att man mest betalar för märket och lokalen känns faktiskt också som att vara hemma. Men nu blir det fetfokus på läckrast-överkropp-beach-2010 som gäller. Inte för att det lär hända, men man måste ju börja någonstans.



Löpningen vet jag inte hur det går med än. Ska ut en runda i kylan imorgon och det kan ju gå hur som helst med tanke på vädret. Men en halvmil är väl inte att kräva för mycket?



Det suger btw att du inte kan vara med på varvet :(



Hoppas allt är bra med dig, du får lära mig allt du kan om gymgrossisten när du kommer hem förresten! Många kramar!

2010-01-29 @ 01:42:15
URL: http://www.escapism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0