Godmorgon gott folk!

Det blev ingen skjutning för min del idag. Löjtnanten tog sitt förnuft till fånga och lät oss ha sovmorgon istället. Imorgon kommer bli en tung dag med tanke på att vi blir avlösta 08.00 i vakten och då börjar en ny arbetsdag. Vi i nattlaget kommer alltså vara i tjänst i typ 1½ dygn utan sömn. Meen, jag fixade det galant sist så det ska väl gå bra imorgon med.

Veckan som kommer ska vi skjuta pansarskott, ha batongutbilning + handfängselutbildning och lite annat smått och gott, för att på fredag åka hem och ha ledigt. Hoppas det blir en hel del fys i veckan också, jag behöver det. Mina självförtroendeceller behöver det. Sist men inte minst så behöver mina löpartajts luftas litegranna. Dom mår inte heller bra av att ligga i skåpet och mögla. 

Har haft en jätteskön morgonrutin nu denna veckan. Älskar att sjunka ner i soffan med en stor kopp kaffe och plöja igenom alla mina favoritbloggar. Det är det bästa med att man sover halva dan, när man vaknar har de flesta redan hunnit uppdatera minst en gång. Sånt jag gillar!! Det sköna är att jag som inte har någon som helst tids/dagsuppfattning härinne i isolationen lätt kan klura ut att det är söndag idag. Enbart på grund av att tre av bloggarna jag läser har handlat om IKEAbesök, just idag:) 

Min negativa löpspiral verkar aldrig ta slut. Jag vill bara att det ska vara som för ett år sedan. Jag var så fierce då... När jag är färdig med Sthlm lovar jag min kropp att jag aldrig ska vara så elak mot den som jag varit senaste halvåret. Då ska vi bara göra kul grejer, jag och pinglan. 

Puss till mina två små änglar, ni är allt och lite till för mig!




Och kärlek är ett verb, glöm aldrig det!


Kommentarer
Postat av: Bläckis!

Saknar dig Anna, söta bilder! ;)

2010-01-31 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0