Happy camper

Fystesterna gick grymt bra! Jag älskar mig själv lite mer, men framförallt känns det oerhört skönt att inte längre behöva ha någon vidare fysisk press på sig på ett tag framöver. Så skönt.

Helgen har vart helt underbar, var ute hela lördagen och åkte skridskor, grillade korv och myste. Idag skulle vi köra gokart på isen men den enda som hann köra innan den la av var hankypanky. Tur i oturen för han hade aldrig testat innan.

Vi har även bokat skidresa igen. Jag, pappa, Emelie och kärleken åker till Lindvallen v.15. Ska bli riktigt kul, Emelie är lika dålig/bra som jag:)

Är på sjukt bra humör just nu, det går verkligen upp och ner om man ser till förra söndagens dipp. Har grym feber dock, sitter och huttrar samtidigt som jag kokar i pannan. Har druckit massa men det känns inte ett dugg bättre. Om jag inte är pigg som en mört imorgon ska jag och syster Berit bonda litegrann.

Men, folket, jag är vid gott mod idag:D Tack Johanna för den underbara presenten<3

Kommentarer
Postat av: M

Haha, jag skulle säga att du feberyrar - men det är bara för att jag är neggo peggo. Själv har jag bott på humörhavets botten de senaste två veckorna. Om det fanns endjuphavsgrav för humör är det där jag skulle befinna mig på en skala just nu.



Funderar på att skaffa gymkort igen... känns ju typ som om jag förtvinar bort när jag inte tränar något :(

GBGVarvet den 22:e också - icke att förglömma i träningssvackan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0