Mitt första och enda fashioninlägg. Emelie, håll tillgodo och var stolt!

Om lite mindre än en timma går jag av mitt pass och ska ägna mig åt en god natts (dags?) sömn.

Hittade en sjukt fin tröja i en tidning när jag var hemma hos La Familia sist, har äntligen lyckats googla fram den. Tänkte införskaffa mig den på nästa permis. Har inte köpt kläder sen september, då är 399:- inte så farligt... Kan redan se framför mig alla tillfällen den kommer användas på; segling, bio, fredagsmys, grillkvällar, familjefoton, you name it! Man kan ha den till precis allt! Helt fantastiskt:) Den är som hämtad från the end of the rainbow-land där det bara finns glitterponnies och kaksmulor och alla är happily ever after!



Pannkakorna var helt svettiga och dallriga så jag har istället ägnat natten åt att äta upp alla mina naglar. Inte nog med att jag tagit upp mitt kaffeberoende, sådana gamla habits har också tagit över mitt sinne sen jag började sitta i vakten. Skitsamma, vad ska man med fancy händer till när man är häruppe? Det är INTE fältmässigt!

Det blev mycket internationellt tugg i detta inlägg. Undra om det beror på den sena timmen eller om jag bara är lite overkill?

Kommentarer
Postat av: M

Som självutnämnd stildiktator skulle jag inte bara säga att den passar dig perfekt, som ett andra skinn utan även att den är stilmässigt fulländad! Och fyllar alla ovan nämnda funktioner till fullo!

2010-01-30 @ 23:35:34
URL: http://www.escapism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0