Party i brallan!

Inatt är det kalasbyxor, kräfthatt och glittersmink på. Om det nu skulle undgått någon så firar jag och boysen halvtid i lumpen. JUST I NATT! Fräckt är det.. Har sänkt en hel del kaffe och även spexat till det med en negerboll. Kan hända att det eventuellt blir fler som landar innanför navlen innan vi går av passet imorgon bitti.

Besökte gymmet innan, discomusklerna fick pressa idag. Varje gång jag ser mina överarmar blir jag så överraskat glad. När blev dom så feta liksom?! Jag typ vaknade upp en dag och hade asfräscha armar:) Gött e de!

Vi har ingen mat kvar i kylskåpet. Kan bli knivigt imorgon natt. Beställde lite grejer från Cooprundan idag men dom är typ redan slut.

Såg reprisen av Victorias Secret Fashion Show idag. Kalla mig old fashion men jag tycker fan dom var för spinkiga alltså. Dom var ju skitsnyggt tränade men hade behövt lite mer underhudsfett för att rama in sina grymma abs i. Det absolut sjukaste var att alla män i rummet höll med mig. Ingen dreglade. Vart är världen på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0