Saknar!!

Mitt humör har gått stadigt uppåt idag. Har hittat en magnifik skidresa som vi antagligen bokar på lördag. Boende i jättefin lägenhet, liftkort 4 dagar + bensin kommer kosta 2000/person. Helt galet billigt. Sen måste man ju äta också men det är ju bara att laga mat själv. Tacos minst en kväll röstar jag på!

Shit vad jag älskar att äta frukost. Det är min nya fetisch. När jag muckar ska jag bara äta frukost hela dagarna. Och så ska jag definitivt bli kaffeberoende igen. Gud vad jag saknar det. Att bara kunna hiva i sig obegränsade mängder på jobbet och så..

Har verkligen taggat till ordentligt på att jobba röven av mig i sommar. Kötta på med minst 200 timmar i månaden. När jag får min första riktiga lön ska jag försöka reparera mitt sjunkande sparkonto till skepp och jesus vad skönt det kommer kännas att faktiskt gå PLUS en månad!! Har jag inte gjort sen augusti och det börjar svida riktigt ordentligt nu.




Det finns någon på bilden ovan som jag saknar ofantligt mycket. Jag är inte känd för mitt stora ego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0