Sommarfeelings..

Fick sånt innerligt sommarsug! Satt och kollade igenom massa gamla bilder och blev nostalgisk. Tänk, nästa gång det är sommar, vilket annorlunda liv jag kommer leva jämfört med nu. När vi var ute vid tomten i somras var det såhär fint...

 






Saknar åskan. Eller rättare sagt, saknar när man sitter nergosad under en filt i bilen när det regnar småspik, mullrar och blixtrar utanför. Hela familjen är samlad och ingen kan smita iväg och göra andra grejer. Man måste liksom umgås vare sig man vill eller inte:) Å andra sidan, om det skulle börja åska nu så skulle jag & Henrik inte ha någon bil att springa ut till. Fast det känns ju inte alls lika risky buissness att stanna i en lägenhet i centrala Gbg som i ett 100 år gammalt trähus mitt ute i ingenstans. Helt apropå, vet inte ens varför jag tog upp det här. Man reflekterar över konstiga saker när man jobbar natt.

Det enda jobbiga med att sitta natt är att man inte får någon frukostmat. När vi vaknar är det dags att äta middag. Känns skevt att inte äta någon fil/müsli, ägg osv. på en hel vecka. Å andra sidan lever jag på mackor och knäckebröd på nätterna så det väger väl upp antar jag.

54 minuter kvar på tisdagens/onsdagens pass sen väntar sängen. Hoppas min planerade löptur senare idag går bättre än gårdagens. Det har snöat lite sporadiskt under natten och temperaturen sjunker hela tiden så det känns inte så lovande:( Men, man ska inte ta ut förlusten i förskott, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0