Torsdagstankar

Har suttit och funderat väldigt mycket över framtiden. Efter muck känns som ett stort svart hål. Det finns så mycket jag vill göra, problematiken ligger i prioriteringen. Vad ska man kasta sig in på först för att dels stilla sin nyfikenhet, dels vara taktisk ekonomiskt och dels bädda för sig själv rent utbildnings/meritmässigt. Jag har svårt att se hur mitt liv ser ut om 10 år. Jag vet ju vad jag vill, det handlar bara om att göra upp en så smidig gameplan som möjligt.

Fördelen är att jag just nu har många människor omkring mig som jag verkligen litar på och som jag kan prata med om precis allting. Har fått tre bröder som mer än gärna lyssnar och agerar psykologer till mig:)

Två ovärderliga pärlor som alltid stöttar mig när jag som mest behöver det, Emelie&Henrik, utan er vore jag ogenomskinligt grå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0