Uppladdning

Gosh vad jag ska odla alla mina intressen när jag blir civilist igen. Jag ska bara vårda alla mina hobbys överdrivet mycket. Återuppta mitt sociala liv, och det ska bli SÅ KUL!!

Nu är det snart dags att tejpa fötter inför morgondagens snabbmarsch. Har precis packat i ordning stridspackningen som ska hänga på min rygg hela 20 underbara kilometer. Var även bort en sväng till förrådet och hämtade ut nya kängor eftersom dom andra (som jag använt i 6 dagar) var totalt söndriga.

Om ett dygn är det jag som ligger som en mör, död, lax i sätet på tåget och antagligen lyssnar på tuggummipop och hetsäter godis och slurpar kaffe. Sjukt nöjd med mig själv för att ha tagit mig igenom ytterligare en milstolpe i lumpen. Gött ska det bli, komma hem och mysa med min soulmate. Men, det är imorgon det. Funderar på att smuggla med min ipod, men det är fortfarande på planeringsstadiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0