Anna Luggen Olausson

Dagen började med en löprunda i centrala Borås, därefter körde jag och memmis ett göttigt pass på gymmet. Endorfinhöga gick vi sedan till frisören, dom hade massagestol, sånt vi gillar! Jag fick en lugg och frisören fick MASSA hår av Emelie.
Resten av dagen har ägnats åt shopping, jag har vallat runt mamma och Emelie i Göteborg. Det största kapet gjordes ändå igår då jag införskaffade en klänning att ha på bröllopet. Hittade först en på SOLO för 2 lax men tvekade och sket i det. Tur var det för på Nellys outlet fanns en ännu finare och 1500 kr billigare som satt som en smäck! Dessutom har jag redan skor, jacka och väska som matchar vilket innebär att det enda som behövs är ett par kitschiga örhängen. Inte så svårt att fixa...

Har två dagar kvar på jobbet innan semestern, mentalt checkade jag ut redan i måndags men det är en annan historia.
Förhoppningsvis får jag träffa Fahlström i helgen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0