Chillin and grillin

Är i Stenungsund och hänger. Honken grillar och jag gör sånt tjejer gör, bloggar och smoerjer in mig med massa krämer. Var ofattbart trött på jobbet idag. Funderade seriöst på att skolka och åka hem men tog mig i kragen och gjorde klart allt som skulle göras.

Hemma väntade ett väldigt roligt brev från högskolan med massa roliga broschyrer, kartor, scheman och nice-to-knowbilagor. Jag kände mig som tretton och blev nervöst glad att det snart är dags. För en månad sen muckade jag och om en månad är det dags för plugg. Konstig tanke.

Är ledig imorgon vilket innebär mjukglass, brillor på och biologibok i kaknäven. Med reservation för x antal kaffeintag under dagen. Får se vart vi hamnar, hockeyrumpan har tagit ledigt för min skull och vi beger oss antagligen mot någon trevlig klippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0