Göttig dag:)

Jag är så trött, kröp på knäna bort till läskhyllan i morse. 05.37 sänkte jag en halvliter Monster och började sen dagen med ett leende på läpparna. Tänk vad lite taurin kan göra.

Soft dag på jobbet, allt gick skitbra och jag slutade elva. Åkte in till Borås för att luncha med min älskade lillasyster, vi hängde på Viskan ett bra tag innan jag drog mig till Onyx och körde intervaller. Jobbigt när man var helt mätt och allt men mina nya löpartajts gjorde att jag kände mig som ett kex och flög fram ändå:)

Nu är det mindre än en månad kvar tills vi åker till Fuerteventura, jag blir helt bubblig inuti när jag tänker på det. Vi ska verkligen ha så jäkla kul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0