Skibbidibbidipp

Soft dag på jobbet, jag gled hem 13.45 med snask i ena handen och biologiboken i den andra. Imorgon ska jag och Emelie köra en favorit i repris och pumpa lite discomuskler på Onyx. Riktigt trevligt ska det bli.

Honken är på väg hem och tanken är att vi ska åka till Stenungsund och springa/bada/grilla. Oftast brukar det komma något i vägen så att själva löpningen aldrig blir av, men ambitionen finns där och det är det viktigaste, right?

Innan tyckte jag verkligen inte att det hände nått spännande i mitt liv och jag hade inget att skriva här. Nu, när jag inte ens skjuter eller kastar handgranater längre, tänk då vad svårt jag har att ens komma på en rubrik liksom..

Jaja, vi ska nog grilla hamburgare. Och jag ska ha min Henri Lloydbikini när vi badar. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0