Livet.

"På måndag 09:00 börjar mitt livs äventyr och jag kunde inte vara mer redo!". För att citera mig själv från kvällen innan inryck, just nu gäller det dock inte just måndag 09.00 utan det är mer ett övergripande tema för allt som hänt/händer i mitt liv.

Att plugga kommer säkerligen bli ett äventyr. Att vara förlovad kommer garanterat att bli det. Som tur är har jag någon att dela det med. Ni vet den där känslan när man precis färgat håret och går förbi en spegel och hajar till för att man inte känner igen människan i periferin? Den känslan blandat med pirr i magen får jag varje gång jag råkar kika ner på min hand och upptäcker att den inte är naken längre...

Fiance. Smaka på ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0