Åh, vilken underbar dag!

Idag har vart en riktigt grym dag:) Började med sovmorgon, sedan jordgubbsfrukost och en löprunda på det. Efter en dusch drog vi till våran hustomt, Henrik rekade lite olika klätterställen och jag satt på en klippa och beundrade havet.

Nu är vi back in Stenungsund och ska strax käka grillat, såå gött änna!

Vi drack champagne igår, pinsamt men jag blev typ full på två glas. Jag har verkligen ingen alkoholtolerans längre. Eller, nu lät det som att jag har haft en men förlorat den och så är verkligen inte fallet. En fördel är att det blir billigt när man ska på party iaf:D De två gångerna om året jag festar vill säga.

Just nu håller jag på att ladda mentalt för det stora äventyret som börjar på måndag, det kallas slutövning och kommer att pågå i två veckor. Frystorkad mat samt bajsa i skogen, sug på den!

Jag fick rosor igår. Det värmde mitt hjärta oerhört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0